Hoppa till innehållet
Sök
 
Sök

Kundservice

“Varenda kund, stor som liten, skall alltid känna sig välkommen och bli helt nöjd. De är anledningen till att vi har våra jobb och de betalar varenda krona av vår lön”.   Med den devisen öppnade vi vår första butik i Skärholmen 1989 och vi arbetar efter exakt samma motto än idag.  Om du har frågor eller har stött på problem vill vi väldigt gärna att du kontaktar oss, så vi kan försöka hitta en lösning som passar alla. 
Från och med 10 februari har vår nya ägare, Ambia Trading tagit över driften av Teknikmagasinet och vi kunde inte vara gladare!
 
I och med detta har Ambia beslutat att vi kommer ta emot alla garantiärenden – både på köp gjorda före och under konkursen. Så länge man kan visa upp originalkvitto/följesedel.
 
Majoriteten av våra butiker kommer fortsatt att finnas kvar och har öppet som vanligt. Samtliga av Teknikmagasinets butiker är kontantfria, för ökad säkerhet. I butik kan du betala med kort (VISA, Mastercard, American Express, samt Diners) samt att vi i samarbete med Klarna erbjuder möjlighet till faktura eller delbetalning. Våra butiker kan nu också ta emot betalningar via Swish.
   
Tidigare köpta presentkort kommer vi tyvärr inte att kunna lösa in och i dagsläget har vi inte möjlighet att sälja nya presentkort. Om du har en fordran och fortfarande inte har anmält det till konkursförvaltaren, vänligen skicka in den via länken: https://www.fylgia.se/teknikmagasinet-sweden-ab-i-konkurs/  
Eventuella frågor kan ni ställa till oss på kundtjänst på 08-445 10 20 eller via kundservice@teknikmagasinet.com.    
Mvh Teknikmagasinet
   
Marcus Andersson, vd för Ambia Trading Group AB kommenterar: ”För Ambia ser vi stora möjligheter i att utveckla Teknikmagasinet som en del i vår företagsgrupp. Vi har sedan tidigare intresserat oss för att komma närmare slutkund med det produktutbud vi har tillgång till via våra andra koncernbolag, och där passar den här kombinationen mycket väl in. Vi ser också möjligheter att bygga en effektiv organisation som hanterar gruppens behov av allt från stabsfunktioner till tjänster som avser lager och logistik. Att utnyttja organisationen effektivt och att optimera varuflödet är förmodligen de två viktigaste framgångsfaktorerna.”
 
Ulrika Göransson, vd för Teknikmagasinet Sweden AB kommenterar: ”Detta innebär en fantastisk nystart i det påbörjade arbetet med att anpassa Teknikmagasinet till de förutsättningar som råder inom detaljhandeln idag. Övriga bolag i Ambias portfölj möjliggör synergier som kan effektivisera vår verksamhet. Vi kommer att bygga vidare på vårt tjänsteerbjudande och fortsätta att utveckla vårt produkterbjudande - för att bli den självklara destinationen för funtech och andra tekniska lifestyleprodukter. ”
 




Klicka på ikonerna nedan för att få mer information om det du undrar över!

 

Kundservice_happy_girl.png

 

Byte & retur.png

Byte & retur

Service.png

Reklamationer

Vanliga frågor.png

Vanliga frågor

Leverans.png

Leverans

Köpvillkor.png

Köpvillkor

Kontakta oss.png

Kontakta oss

Återkallelse.png

Återkallelse


     
har lagts i kundvagnen
kvar till fri frakt! Du har nu fri frakt!
har lagts i kundvagnen
kvar till fri frakt! Du har nu fri frakt!