Du hittar all information om hur du kommer i kontakt med vår kundtjänst här.
Vi har inget telefonnummer du kan nå oss på, men vår chatbot Teknik-Ted hjälper dig gärna direkt här på sajten.
Självklart kan vi det! Vår chatbot Teknik-Ted står redo att hjälpa dig. Starta chatten med Ted eller klicka på chattbubblan nere i hörnet.
När din beställning har gått igenom skickar vi ut en orderbekräftelse till den mejladress du angav i kassan. Kontrollera att mejlet inte har hamnat i din skräppostmapp. Du kan också logga in på my.walley.se eller i Walley-appen för att se dina ordrar. Om du inte har fått en orderbekräftelse inom en timme efter att du lagt din beställning ber vi dig att kontakta oss. Det kan bero på tekniska problem eller på att du råkat ange fel mejladress.
Vi packar snabbt! Oftast hinner vi inte göra ändringar efter att en order lagts. Var därför extra noga med att kolla igenom din varukorg innan du slutför köpet. Men du kan alltid kontakta vår kundtjänst så försöker vi givetvis att hjälpa dig.
Kanske! Lagerstatus och beräknad leveranstid syns både på produktsidan och i kassan innan du slutför köpet. Om en produkt tillfälligt är slut i lager kan du lägga en förbeställning, då håller vi den åt dig och skickar den så fort den är tillbaka på vårt lager. Letar du efter något likvärdigt som finns inne just nu? Kontakta oss, så hjälper vi dig hitta rätt!
Japp! Välj direktbetalning i kassan, så går det fint. Glöm inte att skriva c/o och namnet på den person som är folkbokförd på adressen. Exempel: Om du heter Ted Tedson och bor tillfälligt hos Patrik Patriksson skriver du “Patrik Patriksson” i namnfältet och “c/o Ted Tedson” i adressfältet, följt av Patriks adress.
Vi älskar snabba leveranser! När produkten finns i lager packas den direkt och ofta skickas den redan samma dag. Teknikmagasinet tror inte på att vänta, och det gör nog inte du heller!
Det beror på vilket fraktalternativ du väljer, men du får alltid en uppskattad leveranstid i kassan innan du klickar hem varukorgen. Om varan finns på lager brukar vi hinna skicka samma dag! Beställer du en produkt som inte finns i lager just nu? Då visas en ungefärligt ankomstdatum (till vårt lager) både i kategorin och på produktsidan. Har du bråttom eller undrar något så hör av dig, vi hjälper dig mer än gärna!
När du väljer expresshantering i kassan prioriteras din order och packas på vårt lager före andra beställningar. Det ökar chansen att din beställning hinner med nästa upphämtning av våra fraktbolag!
Vi har flera fraktalternativ och minst ett är alltid gratis. Välj till exempel leverans till dörren med Early Bird, paketskåp via Instabox eller Budbee, eller ombud via DHL. PostNord finns också som alternativ. De flesta alternativ är spårbara, men vi har också enklare brevleverans för dig som vill hålla kostnaden nere. Oavsett vilket alternativ du väljer finns alltid minst ett gratis fraktalternativ att tillgå, och har du en stor varukorg låser det upp fler fraktfria alternativ att välja mellan. I kassan kan du se vilka fraktalternativ som finns för just din beställning. Läs mer på sidan om leveransinformation!
Betalning sker via Walley Checkout. Du kan betala med faktura, delbetalning, Swish, kort eller direktbetalning via bank. Tillgängliga alternativ visas i kassan.
Fakturan skickas till din mejladress så fort vi har skickat varan. Du hittar den även i Walley-appen eller på my.walley.se.
Vi har inte tillgång till dina betalningsuppgifter, men det har Walley. Du kan också logga in i Walley-appen för att få hjälp. Gäller det ett äldre köp via Klarna? Då kontaktar du Klarna.
Du har alltid 100 dagars ångerrätt hos oss! All info och instruktioner hittar du på vår sida om retur och byte.
Absolut! Lägg en ny beställning på det du vill ha, och returnera det du inte vill behålla. Här hittar du instruktionerna.
Typiskt! Vi hjälper dig såklart. Gå till vår sida om reklamation så hittar du all info du behöver.
Javisst! Ångerrätten gäller även för fynd och reavaror!
Absolut! Vi använder säkra, krypterade anslutningar och etablerade betaltjänster. Din information är i trygga händer.
Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR. De används endast för att hantera din order. Läs mer i vår personuppgiftspolicy.
Nej, vi finns endast online. Du kan handla hur och när du vill hos oss och var du än befinner dig. Vi har alltid öppet!