Frågor & svar

Hur kontaktar jag er?

Du hittar information om hur du kommer i kontakt med vår kundtjänst här.

Beställning

Kan ni hjälpa mig med min beställning?

Självklart kan vi det! Skriv till oss på kundservice@teknikmagasinet.se så styr vi dig rätt.

Har ni fått min beställning?

I samband med att din order lagts skickar vi ut en orderbekräftelse till den mail du angav vid beställningstillfället. Kontrollera att mailet inte har hamnat i din skräppostmapp. Du kan även se dina lagda beställningar i Klarna-appen eller på Klarna.com/se. Om du inte har fått en orderbekräftelse inom en timme efter att du lagt din beställning ber vi dig att kontakta oss. Det kan vara så att det beror på tekniska problem eller att du har råkat ange fel mailadress. Kontakta oss då på kundservice@teknikmagasinet.se så hjälper vi dig vidare.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Då vi gör allt som står i vår makt för att skicka din beställning snabbt som blixten innebär det att vi ofta redan har packat din beställning. Det är därför sällan möjligt att avbryta eller ändra en redan genomförd beställning. Var därför extra noga med att kolla igenom din varukorg innan du trycker på köptnappen! Men du kan alltid kontakta vår kundtjänst så försöker vi givetvis att hjälpa dig!

Leverans

Hur kan ni leverera så oerhört snabbt? Man hinner ju knappt trycka på köpknappen innan det ligger där i lådan eller i paketskåpet.

Kul att du ställer frågan 😊 Snabba leveranser är en självklarhet för oss och varor som finns i lager levererar vi snabbt som blixten! Vi tycker helt enkelt inte att meningen med livet är att vänta och vi tror inte att du gör det heller.

Vad är tillägget expresshantering?

När du väljer tillägget expresshantering i kassan prioriteras din order upp och packas på vårt lager innan andra beställningar, vilket ökar sannolikheten att din beställning hinner med nästkommande upphämtning med våra fraktbolag. Vi rekommenderar dig att lägga till expresshantering när du känner att det är lite extra brådis att få hem din beställning.

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

Vi erbjuder leveranser med PostNord hem till din brevlåda/dörr, med Instabox eller Budbee till ett paketskåp, med Budbee hemleverans eller med DHL till ett ombud. Vi erbjuder alltid minst ett gratis fraktalternativ oavsett storlek på din order. Mindre beställningar skickas som ospårbara brev men vi rekommenderar dig att välja PostNord Varubrev mot en tilläggsavgift. För en liten slant extra får du då en spårbar försändelse som också ofta levereras lite snabbare. Brevet är dock ett perfekt val när du är mån om att frakten ska vara gratis och inte har riktigt lika brådis.

Om Teknikmagasinet

Har ni några fysiska butiker?

Vi har valt att fokusera uteslutande på e-handel och med våra blixtsnabba leveranser blir det en riktigt grym köpupplevelse oavsett var man bor. Du kan handla hur och när du vill hos oss och var du än befinner dig. Vi har alltid öppet!

Vi använder cookies för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.Läs mer