Här finner du svar på de vanligaste frågorna före köp.


Hur ser jag butikens lagerstatus?

Gå in på produkten du är ute efter och klicka på ”Visa lagerstatus i butik” under Lagerstatus för att se aktuell status i samtliga av våra butiker. Informationen uppdateras löpande var 15:e minut.


Hur skaffar jag mig ett inlogg till hemsidan?

Lägg de varor du önskar köpa i kundkorgen och klicka dig sedan "Till kassan", välj där önskat betalsätt och fyll i ditt personnummer, alt skriv in din adress manuellt. När du är klar med detta finns sedan en ruta om du önskar få ett lösenord kopplat till din e-postadress, låter du bocken stå kvar så kommer ett inlogg att skickas ut automatiskt när du slutför din beställning.


Vilka leveranssätt erbjuder ni?

För privatpersoner erbjuder vi leverans via Click & Collect, till ombud med PostNord samt hemleverans med PostNord, Airmee och Foodora.

Till företag erbjuder vi leverans till dörren med PostNord och Airmee. Observera att Airmee enbart levererar mellan kl 17-22. Vi erbjuder även leverans till ombud med PostNord.

Läs mer om Airmee här. Läs mer om Foodora här. Läs mer om Click & Collect här. 


Hur lång är leveranstiden?

Vid leverans med Postnord och om produkterna du beställt finns i lager, kommer du få ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. Produkter som levereras från någon av våra samarbetspartners levereras inom 2-5 arbetsdagar.

Läs mer om leveranstiden vid val av Click & Collect här


Var är mitt paket?

När paketet är packat och klart skickar vi kollinumret för ditt paket till den e-postadress du angav vid beställning. Med hjälp av det numret kan du spåra var paketet befinner sig via Postens hemsida. Det går även bra att följa paketet via PostNords app


Jag har förhandsbokat en produkt, kommer jag få den levererad på lanseringsdagen?

Vi försöker alltid se till att du har din produkt i handen samma dag som den lanseras. Beroende på var du bor skickar vi därför din beställning en eller ett par dagar före lansering.