Åberopande av garanti
Har du problem med en vara du köpt hos oss? Om du har en defekt vara är det snabbaste & enklaste sättet att besöka någon av våra butiker. Observera att detta inte gäller produkter skickade från någon av våra samarbetspartners. Retur av produkt från samarbetspartner
Har du långt till närmaste butik kan du fylla i formuläret nedan för att få hjälp.
Normal hanteringstid på inskickad reklamation är ca 2 veckor, du får ett epost-meddelande från Serviceavdelningen när ditt ärende påbörjas. Inköpsbevis i form av kopia på kassakvitto, faktura eller dylikt skall alltid bifogas vid åberopande av garanti.
*Notera att om det skulle visa sig att felet ej klassas som ett garantifel, om det skulle kunna undvikits genom t.ex en uppdatering eller nollställning, eller att produkten visar sig felfri så kan avgifter för undersökning/hantering samt frakt tillkomma.
Läs mer om garanti och reklamation här.
Returadress: Teknikmagasinet Service Box 121 631 02 Eskilstuna
*Artikelnummer *Produktnamn *Inköpsdatum *Kvittonummer/Ordernummer *Felbeskrivning *Namn & adressuppgifter *Mobilnummer *Mejladress Via mejl Via post
* Obligatorisk information