Hoppa till innehållet
Sök
 
Sök

Vanliga frågor före köp

Här finner du svar på de vanligaste frågorna före köp.


Hur ser jag butikens lagerstatus?

Gå in på produkten du är ute efter och klicka på ”Visa lagerstatus i butik” under Lagerstatus för att se aktuell status i samtliga av våra butiker. Informationen uppdateras löpande var 15:e minut.


Hur skaffar jag mig ett inlogg till hemsidan?

Lägg de varor du önskar köpa i kundkorgen och klicka dig sedan "Till kassan", välj där önskat betalsätt och fyll i ditt personnummer, alt skriv in din adress manuellt. När du är klar med detta finns sedan en ruta om du önskar få ett lösenord kopplat till din e-postadress, låter du bocken stå kvar så kommer ett inlogg att skickas ut automatiskt när du slutför din beställning.


Vilka leveranssätt erbjuder ni?

För privatpersoner så skickas allt via Postnords Mypack Collect. För leverans till företag så skickas allt med Postnords Parcel.


Hur lång är leveranstiden?

Om det du har beställt finns i lager kommer du få ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. Kom ihåg att ange ditt mobilnummer för SMS-avisering så slipper du vänta 1-2 dagar extra på pappersavin.


Var är mitt paket?

När paketet är packat och klart skickar vi kollinumret för ditt paket till den e-postadress du angav vid beställning. Med hjälp av det numret kan du spåra var paketet befinner sig via Postens hemsida.


Jag har förhandsbokat en produkt, kommer jag få den levererad på lanseringsdagen?

Vi försöker alltid se till att du har din produkt i handen samma dag som den lanseras. Beroende på var du bor skickar vi därför din beställning en eller ett par dagar före lansering.


 

 

har lagts i kundvagnen
kvar till fri frakt! Du har nu fri frakt!
har lagts i kundvagnen
kvar till fri frakt! Du har nu fri frakt!